Verdensmesteren

Det ualminnelig alminnelige har gjort Toyota Corolla til verdens mest kjøpte bilmodell og landets nest mest valgte fossilmotoriserte stasjonsvogn i fjor.

Toyota Corolla som bilmerkevare er verdens mest kjøpte i et historisk perspektiv.
Publisert

Corolla er Toyotas parallell til Pizza Grandiosa. Entusiaster hater den, men mange rundt i verden synes den er bra nok og har derfor gjort den slitesterke japaneren til verdens mest kjøpte bilmodell i historisk perspektiv. Så pålitelig regnes Corolla å være at munnhell skal ha det til at den må skytes for å stoppe. Akkurat som Hilux og Land Cruiser.

For å lese +saker på Yrkesbil.no må du være registrert bruker.

Er du registrert bruker, men får ikke tilgang? Kontakt kundeservice på e-post: abo@bilforlaget.no

Allerede betalende abonnent på papirutgaven?

Få digital tilgang uten ekstra kostnad

Registrer deg her

Gratis prøveperiode!

Få digital tilgang i 2 måneder
- helt uforpliktende

Registrer deg her

Ønsker du abonnement for flere brukere kan du kontakte oss på e-post: abo@bilforlaget.no eller tlf: 23 03 66 00
Powered by Labrador CMS